Etické aspekty v Influencer marketingu na sociální síti TikTok

DSpace Repository

Language: English čeština 

Etické aspekty v Influencer marketingu na sociální síti TikTok

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Ingerlová, Elen
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:58Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:58Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56603
dc.description.abstract Předmětem této práce je Influencer marketing na sociální síti TikTok a jeho etické aspekty. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů v oblasti Influencer marketingu, definování toho, kdo je influencer, na typologii influencerů podle určitých faktorů, na představení sociální sítě TikTok a v neposlední řadě také na etické aspekty, které se s nimi pojí a jejich regulaci. Praktická část má za cíl určit, jaké faktory nejvíce ovlivňují nabytí důvěry v influencery, v jejich obsah ve formě placené propagace na sociální sítí TikTok a zda jsou uživatelé této sítě alespoň do jisté míry obeznámeni s pojmem "placená propagace" s využitím marketingového výzkumu ve formě kvantitativní metody dotazování v podobě online dotazníku.
dc.format 77
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject TikTok cs
dc.subject marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject důvěryhodnost cs
dc.subject influencer marketing en
dc.subject TikTok en
dc.subject marketing en
dc.subject social networks en
dc.subject trustworthiness en
dc.title Etické aspekty v Influencer marketingu na sociální síti TikTok
dc.title.alternative Ethical Aspects in Influencer Marketing on the Social Network Tiktok
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated The subject of this thesis is Influencer marketing on the TikTok social network and it´s ethical aspects. The theoretical part focuses on the definition of basic concepts in the field of influencer marketing, defining who an influencer is, on the typology of influencers according to certain factors, on the introduction of the TikTok social network and last but not least, on the ethical aspects associated with them and their regulation. The practical part aims to determine which factors most influence the acquisition of trust in influencers and their content in the form of paid promotion on the TikTok social network and whether users of this network are at least somewhat familiar with the term "paid promotion" using marketing research in the form quantitative methods of questioning in the form of an online questionnaire.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 68296
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
ingerlová_2024_dp.pdf 1.854Mb PDF View/Open None
ingerlová_2024_op.docx 92.12Kb Unknown View/Open None
ingerlová_2024_vp.pdf 159.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account