Etické aspekty v Influencer marketingu na sociální síti TikTok

DSpace Repository

Language: English čeština 

Etické aspekty v Influencer marketingu na sociální síti TikTok

Show full item record

No preview available
Title: Etické aspekty v Influencer marketingu na sociální síti TikTok
Author: Ingerlová, Elen
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Předmětem této práce je Influencer marketing na sociální síti TikTok a jeho etické aspekty. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů v oblasti Influencer marketingu, definování toho, kdo je influencer, na typologii influencerů podle určitých faktorů, na představení sociální sítě TikTok a v neposlední řadě také na etické aspekty, které se s nimi pojí a jejich regulaci. Praktická část má za cíl určit, jaké faktory nejvíce ovlivňují nabytí důvěry v influencery, v jejich obsah ve formě placené propagace na sociální sítí TikTok a zda jsou uživatelé této sítě alespoň do jisté míry obeznámeni s pojmem "placená propagace" s využitím marketingového výzkumu ve formě kvantitativní metody dotazování v podobě online dotazníku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56603
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
ingerlová_2024_dp.pdf 1.854Mb PDF View/Open None
ingerlová_2024_op.docx 92.12Kb Unknown View/Open None
ingerlová_2024_vp.pdf 159.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account