Etické aspekty v Influencer marketingu na sociální síti TikTok
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Etické aspekty v Influencer marketingu na sociální síti TikTok |
Autor: |
Ingerlová, Elen
|
Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
Abstrakt:
|
Předmětem této práce je Influencer marketing na sociální síti TikTok a jeho etické aspekty. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů v oblasti Influencer marketingu, definování toho, kdo je influencer, na typologii influencerů podle určitých faktorů, na představení sociální sítě TikTok a v neposlední řadě také na etické aspekty, které se s nimi pojí a jejich regulaci. Praktická část má za cíl určit, jaké faktory nejvíce ovlivňují nabytí důvěry v influencery, v jejich obsah ve formě placené propagace na sociální sítí TikTok a zda jsou uživatelé této sítě alespoň do jisté míry obeznámeni s pojmem "placená propagace" s využitím marketingového výzkumu ve formě kvantitativní metody dotazování v podobě online dotazníku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56603
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet