Rebranding květinářství Klívie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rebranding květinářství Klívie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Pelcová, Klára
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:57Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:57Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56575
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se věnuje rebrandingu květinářství Klívie, které působí v Uherském Hradišti. Cílem práce je analyzovat podobu, aktuálnost komunikace a prezentaci (image) květinářství v očích stálých i potenciálních zákazníků za účelem navrhnutí úprav - tedy konkrétní podoby rebrandingu sloužící pro efektivnější, kreativnější a účinnější propagaci k rozšířené cílové skupině. Tohoto cíle se dosáhne na základě výsledků z online i offline kvantitativního dotazníkového šetření, které oslovuje obě skupiny zákazníků. Celkovým výstupem vytvořeným na základě dat z šetření je návrh rebrandingu květinářství zasahující do slabých i silných míst marketingové komunikace. Tato místa daný rebranding rozvíjí a napomáhá k větší efektivitě, aktuálnosti a image značky Klívie tak, aby byla atraktivní pro vícero zákazníků.
dc.format 67 stran (94 159 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject rebranding cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject značka cs
dc.subject Klívie cs
dc.subject květinářství cs
dc.subject marke- tingová strategie cs
dc.subject služby cs
dc.subject aktuálnost cs
dc.subject trendy cs
dc.subject zboží cs
dc.subject image cs
dc.subject postoj cs
dc.subject rebranding en
dc.subject marketing communication en
dc.subject brand en
dc.subject Klívie en
dc.subject florist en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject services en
dc.subject timeliness en
dc.subject trends en
dc.subject goods en
dc.subject image en
dc.subject attitude en
dc.title Rebranding květinářství Klívie
dc.title.alternative Rebranding of Flower Shop Klívie
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemeškalová, Markéta
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the rebranding of the Klívie florist, located in Uherské Hradiště. The aim of the thesis is to analyze the appearance, relevance of communication, and presentation (image) of the florist in the eyes of both existing and potential customers, in order to propose adjustments specific rebranding elements aimed at more effective, creative, and efficient promotion to a wider target audience. This goal is achieved based on the results of online and offline quantitative questionnaire surveys targeting both customer groups. The overall output, created based on the survey data, is a proposal for rebranding the florist, addressing both weak and strong points of its marketing communication. This rebranding enhances and contributes to greater effectiveness, relevance, and brand image of Klívie, making it more appealing to a broader range of customers.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68261
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
pelcová_2024_dp.pdf 4.310Mb PDF View/Open None
pelcová_2024_op.docx 90.04Kb Unknown View/Open None
pelcová_2024_vp.docx 99.62Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account