Rebranding květinářství Klívie
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Pelcová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:57Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:57Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56575
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se věnuje rebrandingu květinářství Klívie, které působí v Uherském Hradišti. Cílem práce je analyzovat podobu, aktuálnost komunikace a prezentaci (image) květinářství v očích stálých i potenciálních zákazníků za účelem navrhnutí úprav - tedy konkrétní podoby rebrandingu sloužící pro efektivnější, kreativnější a účinnější propagaci k rozšířené cílové skupině. Tohoto cíle se dosáhne na základě výsledků z online i offline kvantitativního dotazníkového šetření, které oslovuje obě skupiny zákazníků. Celkovým výstupem vytvořeným na základě dat z šetření je návrh rebrandingu květinářství zasahující do slabých i silných míst marketingové komunikace. Tato místa daný rebranding rozvíjí a napomáhá k větší efektivitě, aktuálnosti a image značky Klívie tak, aby byla atraktivní pro vícero zákazníků. |
|
dc.format |
67 stran (94 159 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rebranding
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
Klívie
|
cs |
dc.subject |
květinářství
|
cs |
dc.subject |
marke- tingová strategie
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
aktuálnost
|
cs |
dc.subject |
trendy
|
cs |
dc.subject |
zboží
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
postoj
|
cs |
dc.subject |
rebranding
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
Klívie
|
en |
dc.subject |
florist
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
timeliness
|
en |
dc.subject |
trends
|
en |
dc.subject |
goods
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
attitude
|
en |
dc.title |
Rebranding květinářství Klívie |
|
dc.title.alternative |
Rebranding of Flower Shop Klívie |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nemeškalová, Markéta |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the rebranding of the Klívie florist, located in Uherské Hradiště. The aim of the thesis is to analyze the appearance, relevance of communication, and presentation (image) of the florist in the eyes of both existing and potential customers, in order to propose adjustments specific rebranding elements aimed at more effective, creative, and efficient promotion to a wider target audience. This goal is achieved based on the results of online and offline quantitative questionnaire surveys targeting both customer groups. The overall output, created based on the survey data, is a proposal for rebranding the florist, addressing both weak and strong points of its marketing communication. This rebranding enhances and contributes to greater effectiveness, relevance, and brand image of Klívie, making it more appealing to a broader range of customers. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68261
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account