Rebranding květinářství Klívie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rebranding květinářství Klívie

Show full item record

No preview available
Title: Rebranding květinářství Klívie
Author: Pelcová, Klára
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tato bakalářská práce se věnuje rebrandingu květinářství Klívie, které působí v Uherském Hradišti. Cílem práce je analyzovat podobu, aktuálnost komunikace a prezentaci (image) květinářství v očích stálých i potenciálních zákazníků za účelem navrhnutí úprav - tedy konkrétní podoby rebrandingu sloužící pro efektivnější, kreativnější a účinnější propagaci k rozšířené cílové skupině. Tohoto cíle se dosáhne na základě výsledků z online i offline kvantitativního dotazníkového šetření, které oslovuje obě skupiny zákazníků. Celkovým výstupem vytvořeným na základě dat z šetření je návrh rebrandingu květinářství zasahující do slabých i silných míst marketingové komunikace. Tato místa daný rebranding rozvíjí a napomáhá k větší efektivitě, aktuálnosti a image značky Klívie tak, aby byla atraktivní pro vícero zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56575
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pelcová_2024_dp.pdf 4.310Mb PDF View/Open None
pelcová_2024_op.docx 90.04Kb Unknown View/Open None
pelcová_2024_vp.docx 99.62Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account