Rebranding květinářství Klívie
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Rebranding květinářství Klívie |
Autor: |
Pelcová, Klára
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se věnuje rebrandingu květinářství Klívie, které působí v Uherském Hradišti. Cílem práce je analyzovat podobu, aktuálnost komunikace a prezentaci (image) květinářství v očích stálých i potenciálních zákazníků za účelem navrhnutí úprav - tedy konkrétní podoby rebrandingu sloužící pro efektivnější, kreativnější a účinnější propagaci k rozšířené cílové skupině. Tohoto cíle se dosáhne na základě výsledků z online i offline kvantitativního dotazníkového šetření, které oslovuje obě skupiny zákazníků. Celkovým výstupem vytvořeným na základě dat z šetření je návrh rebrandingu květinářství zasahující do slabých i silných míst marketingové komunikace. Tato místa daný rebranding rozvíjí a napomáhá k větší efektivitě, aktuálnosti a image značky Klívie tak, aby byla atraktivní pro vícero zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56575
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet