Rebranding květinářství Klívie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rebranding květinářství Klívie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rebranding květinářství Klívie
Autor: Pelcová, Klára
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato bakalářská práce se věnuje rebrandingu květinářství Klívie, které působí v Uherském Hradišti. Cílem práce je analyzovat podobu, aktuálnost komunikace a prezentaci (image) květinářství v očích stálých i potenciálních zákazníků za účelem navrhnutí úprav - tedy konkrétní podoby rebrandingu sloužící pro efektivnější, kreativnější a účinnější propagaci k rozšířené cílové skupině. Tohoto cíle se dosáhne na základě výsledků z online i offline kvantitativního dotazníkového šetření, které oslovuje obě skupiny zákazníků. Celkovým výstupem vytvořeným na základě dat z šetření je návrh rebrandingu květinářství zasahující do slabých i silných míst marketingové komunikace. Tato místa daný rebranding rozvíjí a napomáhá k větší efektivitě, aktuálnosti a image značky Klívie tak, aby byla atraktivní pro vícero zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56575
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pelcová_2024_dp.pdf 4.310Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pelcová_2024_op.docx 90.04Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pelcová_2024_vp.docx 99.62Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet