Změna spotřebitelského chování v důsledku Covid-19 ve švýcarském rodinném hotelu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Změna spotřebitelského chování v důsledku Covid-19 ve švýcarském rodinném hotelu

Show full item record

No preview available
Title: Změna spotřebitelského chování v důsledku Covid-19 ve švýcarském rodinném hotelu
Author: Böhmová, Eva
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Tématem diplomové práce je změna spotřebitelského chování v důsledku COVID-19 ve švýcarském rodinném hotelu. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část otevírá studovanou problematiku a popisuje situaci ve Švýcarsku v období pandemie v letech 2019-2022. Speciální pozornost je zde věnována situaci v oboru hotelnictví, gastronomie a cestovního ruchu. Kromě teoretického pohledu na věc jsou zde také stanoveny metodologické zásady výzkumné části, včetně výzkumných otázek. V praktické části je nejprve představen samotný hotel na což navazuje analytická část, která obsahuje analýzu interních dat poskytnutých hotelem. Na analyzovaná data navazují individuální rozhovory s managementem hotelu a dotazníkové šetření identifikující spotřebitelské a cestovní chování potenciálních hotelových hostů během pandemie. Na základě získaných dat z teoretické a praktické části je poté navrhnut marketingový mix 7P, jako součást marketingového plánu hotelu Gletschergarten.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56471
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
böhmová_2024_dp.pdf 13.54Mb PDF View/Open None
böhmová_2024_op.docx 120.3Kb Unknown View/Open None
böhmová_2024_vp.docx 91.24Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account