Změna spotřebitelského chování v důsledku Covid-19 ve švýcarském rodinném hotelu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Změna spotřebitelského chování v důsledku Covid-19 ve švýcarském rodinném hotelu |
Autor: |
Böhmová, Eva
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Tématem diplomové práce je změna spotřebitelského chování v důsledku COVID-19 ve švýcarském rodinném hotelu. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část otevírá studovanou problematiku a popisuje situaci ve Švýcarsku v období pandemie v letech 2019-2022. Speciální pozornost je zde věnována situaci v oboru hotelnictví, gastronomie a cestovního ruchu. Kromě teoretického pohledu na věc jsou zde také stanoveny metodologické zásady výzkumné části, včetně výzkumných otázek. V praktické části je nejprve představen samotný hotel na což navazuje analytická část, která obsahuje analýzu interních dat poskytnutých hotelem. Na analyzovaná data navazují individuální rozhovory s managementem hotelu a dotazníkové šetření identifikující spotřebitelské a cestovní chování potenciálních hotelových hostů během pandemie. Na základě získaných dat z teoretické a praktické části je poté navrhnut marketingový mix 7P, jako součást marketingového plánu hotelu Gletschergarten. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56471
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet