Projekt marketingové komunikace nového výrobku společnosti Martenz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace nového výrobku společnosti Martenz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Jurášek, Ondřej
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:31Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:31Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55931
dc.description.abstract Hlavním cílem této diplomové práce je vypracovat návrh marketingové komunikace nového výrobku společnosti Martenz za účelem jeho efektivního uvedení na trh. První část práce se zabývá zpracováním teoretických poznatků vztahujících se k marketingové komunikaci. Ve druhé části práce je představena společnost Martenz a následně detailně analyzováno její současné využití marketingové komunikace. Provedena byla také situační analýza pomocí Porterova modelu pěti sil, analýzy konkurence, analýzy cílové skupiny a analýzy SWOT. V poslední části práce je na základě analytické části vytvořen projekt marketingové komunikace nového výrobku společnosti Martenz, který je následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Výsledek práce může společnost Martenz použít jako plnohodnotný podklad pro tvorbu marketingové komunikace svého nového výrobku, ale může posloužit také jako inspirace pro tvorbu marketingové komunikace nových výrobků pro malé společnosti.
dc.format 120 s. (196 133 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace nového výrobku cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject e-mail marketing cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication of a new product en
dc.subject communication mix en
dc.subject situation analysis en
dc.subject social networks en
dc.subject e-mail marketing en
dc.title Projekt marketingové komunikace nového výrobku společnosti Martenz
dc.title.alternative Marketing Communication Project for the New Martenz Product
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2024-06-06
dc.description.abstract-translated The main goal of this diploma thesis is to develop a marketing communication proposal for a new product of the Martenz company in order to effectively introduce it to the market. The first part of the thesis deals with theoretical knowledge related to marketing communication. In the second part of the thesis, Martenz is introduced and then its current use of marketing communication is analysed in detail. A situational analysis using Porter's five forces model, competitor analysis, target group analysis and SWOT analysis was also performed. In the last part of the thesis, based on the analytical part, a marketing communication project for Martenz's new product is developed, which is then subjected to time, cost and risk analysis. The result of the thesis can be used by Martenz as a full-fledged basis for the creation of marketing communication of its new product, but it can also serve as an inspiration for the creation of marketing communication of new products for small companies.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 67771
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
jurášek_2024_dp.pdf 3.837Mb PDF View/Open None
jurášek_2024_op.docx 42.58Kb Unknown View/Open None
jurášek_2024_vp.docx 48.84Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account