Projekt marketingové komunikace nového výrobku společnosti Martenz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace nového výrobku společnosti Martenz

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace nového výrobku společnosti Martenz
Author: Jurášek, Ondřej
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Hlavním cílem této diplomové práce je vypracovat návrh marketingové komunikace nového výrobku společnosti Martenz za účelem jeho efektivního uvedení na trh. První část práce se zabývá zpracováním teoretických poznatků vztahujících se k marketingové komunikaci. Ve druhé části práce je představena společnost Martenz a následně detailně analyzováno její současné využití marketingové komunikace. Provedena byla také situační analýza pomocí Porterova modelu pěti sil, analýzy konkurence, analýzy cílové skupiny a analýzy SWOT. V poslední části práce je na základě analytické části vytvořen projekt marketingové komunikace nového výrobku společnosti Martenz, který je následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Výsledek práce může společnost Martenz použít jako plnohodnotný podklad pro tvorbu marketingové komunikace svého nového výrobku, ale může posloužit také jako inspirace pro tvorbu marketingové komunikace nových výrobků pro malé společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55931
Date: 2024-02-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
jurášek_2024_dp.pdf 3.837Mb PDF View/Open None
jurášek_2024_op.docx 42.58Kb Unknown View/Open None
jurášek_2024_vp.docx 48.84Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account