Projekt marketingové komunikace nového výrobku společnosti Martenz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace nového výrobku společnosti Martenz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace nového výrobku společnosti Martenz
Autor: Jurášek, Ondřej
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Hlavním cílem této diplomové práce je vypracovat návrh marketingové komunikace nového výrobku společnosti Martenz za účelem jeho efektivního uvedení na trh. První část práce se zabývá zpracováním teoretických poznatků vztahujících se k marketingové komunikaci. Ve druhé části práce je představena společnost Martenz a následně detailně analyzováno její současné využití marketingové komunikace. Provedena byla také situační analýza pomocí Porterova modelu pěti sil, analýzy konkurence, analýzy cílové skupiny a analýzy SWOT. V poslední části práce je na základě analytické části vytvořen projekt marketingové komunikace nového výrobku společnosti Martenz, který je následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Výsledek práce může společnost Martenz použít jako plnohodnotný podklad pro tvorbu marketingové komunikace svého nového výrobku, ale může posloužit také jako inspirace pro tvorbu marketingové komunikace nových výrobků pro malé společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55931
Datum: 2024-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jurášek_2024_dp.pdf 3.837Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jurášek_2024_op.docx 42.58Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jurášek_2024_vp.docx 48.84Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet