Optimalizace simulace tankového boje pro herní průmysl
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vogeltanz, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Zapletal, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:29Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:29Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55900
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je vytvořit balistický modul pro modulární simulátor tankových bojů UTW, který rozhoduje o úspěchu proražení pancíře v reálném čase a vychází ze vzorců, které byly navrženy pro aproximaci realných procesů, jež probíhají mezi projektilem a pancířem v době jejích kolize. K tomu je využit fyzikální engine Unity, který je již využíván v projektu UTW. Simulace je schopna počítat šanci na odražení, úspěšnost probití pancíře, jak kinetickou, tak chemickou střelou a generovat poškozující částice, které mohou zničit vnitřní moduly zasaženého vozidla. Takto sestavený modul je nakonec porovnán s existujícími řešeními. |
|
dc.format |
79 s (127 001 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
UTW
|
cs |
dc.subject |
Unity
|
cs |
dc.subject |
Simulátor
|
cs |
dc.subject |
Tanky
|
cs |
dc.subject |
Modularita
|
cs |
dc.subject |
Balistika
|
cs |
dc.subject |
UTW
|
en |
dc.subject |
Unity
|
en |
dc.subject |
Simulator
|
en |
dc.subject |
Tanks
|
en |
dc.subject |
Modularity
|
en |
dc.subject |
Ballistics
|
en |
dc.title |
Optimalizace simulace tankového boje pro herní průmysl |
|
dc.title.alternative |
Optimization of Tank Battle Simulation for Gaming Industry |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bujok, Petr |
|
dc.date.accepted |
2024-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of this thesis is to develop a ballistic module for the UTW modular tank battle simulator. This module determines the result of armor penetration in real-time, based on formulas designed to approximate real-world processes that occur between a projectile and armor upon impact. It utilizes the Unity physics engine, which is already employed in the UTW project. The simulation is capable of calculating ricochet probability, armor penetra- tion success for both kinetic and chemical projectiles, and generating damaging particles that can destroy internal modules of the struck vehicle. The developed module is compared to existing solutions. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Information Technologies |
en |
dc.identifier.stag |
66698
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account