Optimalizace simulace tankového boje pro herní průmysl
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Optimalizace simulace tankového boje pro herní průmysl |
Autor: |
Zapletal, Michal
|
Vedoucí: |
Vogeltanz, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je vytvořit balistický modul pro modulární simulátor tankových bojů UTW, který rozhoduje o úspěchu proražení pancíře v reálném čase a vychází ze vzorců, které byly navrženy pro aproximaci realných procesů, jež probíhají mezi projektilem a pancířem v době jejích kolize. K tomu je využit fyzikální engine Unity, který je již využíván v projektu UTW. Simulace je schopna počítat šanci na odražení, úspěšnost probití pancíře, jak kinetickou, tak chemickou střelou a generovat poškozující částice, které mohou zničit vnitřní moduly zasaženého vozidla. Takto sestavený modul je nakonec porovnán s existujícími řešeními. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55900
|
Datum:
|
2023-11-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Studijní obor:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet