Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům

Show full item record

No preview available
Title: Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům
Author: Křepelková, Natálie
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Diplomová práce se zabývá postoji generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům. V teoretické části je nejprve definován pojem udržitelná móda, jaký je její princip, a poté následuje definování konceptu fast fashion a jeho dopadů na životní prostředí. Následně je charakterizován pojem generace Z. V praktické části jsou pomocí kvalitativního a kvantitativního výzkumu získány data, která vedou k bližšímu porozumění postojů a hodnot generace Z k udržitelnosti v módním průmyslu. Na základě získaných dat z této části diplomové práce je v projektové části navrhnuta efektivní komunikace tématu udržitelnosti směrem ke generaci Z.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55883
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
křepelková_2024_dp.pdf 2.227Mb PDF View/Open None
křepelková_2024_op.docx 120.6Kb Unknown View/Open None
křepelková_2024_vp.docx 90.86Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account