Komparativní studie herní engine

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komparativní studie herní engine

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vařacha, Pavel
dc.contributor.author Dušek, Tomáš Hynek
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:20Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:20Z
dc.date.issued 2023-11-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55675
dc.description.abstract Účelem této bakalářské práce je vytvořit aktualizované porovnání herních engine využívaných v herním průmyslu i komunitou nezávislých vývojářů. Řešitel vypracuje informační přehled meta-studii, která zahrne vybrané články a práce, které tuto problematiku zpracovaly v předchozím období. Souhrn těchto informací bude obohacen o aktuální vývoj v této oblasti se zvláštním přihlédnutím k turbulentnímu vývoji na poli licenční strategie Unity engine. Studie bude obohacena o praktické ukázky a příklady implementací jednotlivých engine. Vedle známých produktů Unity, Unreal a Godot autor pojedná také vývojových prostředcích s menší uživatelskou základnou. Důležitý zřetel bude kladen také na rešerši výukových materiálů, které jsou k popisovaným platformám dostupné.
dc.format 215 s. (217 008 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject herní engine cs
dc.subject komparace cs
dc.subject srovnávání cs
dc.subject cenová politika Unity cs
dc.subject placené cs
dc.subject bezplatné cs
dc.subject videohry cs
dc.subject game engine en
dc.subject comparation en
dc.subject comparing en
dc.subject Unity pricing policy en
dc.subject paid en
dc.subject free of charge en
dc.subject videogames en
dc.title Komparativní studie herní engine
dc.title.alternative Comparative Study of Game Engines
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vogeltanz, Tomáš
dc.date.accepted 2024-06-03
dc.description.abstract-translated The purpose of this bachelor´s thesis is to create an updated comparison of game engines used in the game industry and the independent developer community. The investigator will prepare an information overview of the meta-study, which will include selected articles and works that have dealt with this issue in the previous period. The summary of this information will be enriched with current developments in this area, with special attention to the turbulent development in the field of the Unity engine licensing strategy. The study will be enriched with practical demonstrations and examples of the implementation of individual engines. In addition to the well-know product Unity, Unreal and Godot, the author also discuses development tools with a smaller user base. Important attention will be paid to the research for educational materials that are available for the described platforms.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Software Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-program Software Engineering en
dc.identifier.stag 66839
dc.date.submitted 2024-05-13


Files in this item

Files Size Format View Description
dušek_2024_dp.pdf 14.92Mb PDF View/Open None
dušek_2024_op.pdf 232.5Kb PDF View/Open None
dušek_2024_vp.pdf 383.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account