Komparativní studie herní engine
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komparativní studie herní engine |
Autor: |
Dušek, Tomáš Hynek
|
Vedoucí: |
Vařacha, Pavel
|
Abstrakt:
|
Účelem této bakalářské práce je vytvořit aktualizované porovnání herních engine využívaných v herním průmyslu i komunitou nezávislých vývojářů. Řešitel vypracuje informační přehled meta-studii, která zahrne vybrané články a práce, které tuto problematiku zpracovaly v předchozím období. Souhrn těchto informací bude obohacen o aktuální vývoj v této oblasti se zvláštním přihlédnutím k turbulentnímu vývoji na poli licenční strategie Unity engine. Studie bude obohacena o praktické ukázky a příklady implementací jednotlivých engine. Vedle známých produktů Unity, Unreal a Godot autor pojedná také vývojových prostředcích s menší uživatelskou základnou. Důležitý zřetel bude kladen také na rešerši výukových materiálů, které jsou k popisovaným platformám dostupné. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55675
|
Datum:
|
2023-11-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Studijní obor:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet