Marketingová komunikace v souvislosti s problematikou lidských práv na FIFA mistrovství světa 2022 v Kataru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace v souvislosti s problematikou lidských práv na FIFA mistrovství světa 2022 v Kataru

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace v souvislosti s problematikou lidských práv na FIFA mistrovství světa 2022 v Kataru
Author: Špaček, Michal
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato bakalářská práce komplexně přibližuje vztah mezi marketingovými komunikacemi a problémy s porušováním lidských práv na FIFA Mistrovství světa 2022 v Kataru. Teoretická část práce definuje pojmy sportovní marketing, marketingový mix ve sportu, marketingová komunikace zábavního průmyslu a dodává podklady pro pochopení pojmu lidská práva v kontextu celé práce. Praktická část představuje pozadí organizace FIFA a přibližuje její status quo před událostmi mistrovství světa v roce 2022. Navazující úsek praktické části představuje principy kvantitativního výzkumu této práce, přičemž stěžejní část se věnuje interpretaci výzkumu a následné odpovědi na výzkumné otázky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55573
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
špaček_2024_dp.pdf 1.912Mb PDF View/Open None
špaček_2024_op.docx 97.62Kb Unknown View/Open None
špaček_2024_vp.docx 87.67Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account