Marketingová komunikace v souvislosti s problematikou lidských práv na FIFA mistrovství světa 2022 v Kataru
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Špaček, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:16Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:16Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55573
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce komplexně přibližuje vztah mezi marketingovými komunikacemi a problémy s porušováním lidských práv na FIFA Mistrovství světa 2022 v Kataru. Teoretická část práce definuje pojmy sportovní marketing, marketingový mix ve sportu, marketingová komunikace zábavního průmyslu a dodává podklady pro pochopení pojmu lidská práva v kontextu celé práce. Praktická část představuje pozadí organizace FIFA a přibližuje její status quo před událostmi mistrovství světa v roce 2022. Navazující úsek praktické části představuje principy kvantitativního výzkumu této práce, přičemž stěžejní část se věnuje interpretaci výzkumu a následné odpovědi na výzkumné otázky. |
|
dc.format |
59 s. ( 96 755 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
FIFA Mistrovství světa 2022
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
lidská práva
|
cs |
dc.subject |
sportovní marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing zábavního průmyslu
|
cs |
dc.subject |
2022 FIFA Wolrd cup
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
human rights
|
en |
dc.subject |
sports marketing
|
en |
dc.subject |
marketing of entertainment industry
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace v souvislosti s problematikou lidských práv na FIFA mistrovství světa 2022 v Kataru |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication in the Context of Human Rights Issues at the FIFA 2022 World Cup in Qatar |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis provides a comprehensive account of the relationship between marketing communications and human rights issues at the 2022 FIFA World Cup in Qatar. The theoretical part of the thesis defines the concepts of sports marketing, marketing mix in sport, marketing communications in entertainment industry and provides background for understanding the concept of human rights in the context of the whole thesis. The practical section introduces the background of the FIFA organisation and provides an overview of its status quo ahead of the 2022 World Cup events. The subsequent section of the practical section presents the quantitative research principles of this thesis, with the core section focusing on the interpretation of the research and the subsequent answering of the research questions. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68268
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account