Marketingová komunikace v souvislosti s problematikou lidských práv na FIFA mistrovství světa 2022 v Kataru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace v souvislosti s problematikou lidských práv na FIFA mistrovství světa 2022 v Kataru

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Špaček, Michal
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:16Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:16Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55573
dc.description.abstract Tato bakalářská práce komplexně přibližuje vztah mezi marketingovými komunikacemi a problémy s porušováním lidských práv na FIFA Mistrovství světa 2022 v Kataru. Teoretická část práce definuje pojmy sportovní marketing, marketingový mix ve sportu, marketingová komunikace zábavního průmyslu a dodává podklady pro pochopení pojmu lidská práva v kontextu celé práce. Praktická část představuje pozadí organizace FIFA a přibližuje její status quo před událostmi mistrovství světa v roce 2022. Navazující úsek praktické části představuje principy kvantitativního výzkumu této práce, přičemž stěžejní část se věnuje interpretaci výzkumu a následné odpovědi na výzkumné otázky.
dc.format 59 s. ( 96 755 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject FIFA Mistrovství světa 2022 cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject lidská práva cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject marketing zábavního průmyslu cs
dc.subject 2022 FIFA Wolrd cup en
dc.subject marketing communication en
dc.subject human rights en
dc.subject sports marketing en
dc.subject marketing of entertainment industry en
dc.title Marketingová komunikace v souvislosti s problematikou lidských práv na FIFA mistrovství světa 2022 v Kataru
dc.title.alternative Marketing Communication in the Context of Human Rights Issues at the FIFA 2022 World Cup in Qatar
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis provides a comprehensive account of the relationship between marketing communications and human rights issues at the 2022 FIFA World Cup in Qatar. The theoretical part of the thesis defines the concepts of sports marketing, marketing mix in sport, marketing communications in entertainment industry and provides background for understanding the concept of human rights in the context of the whole thesis. The practical section introduces the background of the FIFA organisation and provides an overview of its status quo ahead of the 2022 World Cup events. The subsequent section of the practical section presents the quantitative research principles of this thesis, with the core section focusing on the interpretation of the research and the subsequent answering of the research questions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68268
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
špaček_2024_dp.pdf 1.912Mb PDF View/Open None
špaček_2024_op.docx 97.62Kb Unknown View/Open None
špaček_2024_vp.docx 87.67Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account