Marketingová komunikace v souvislosti s problematikou lidských práv na FIFA mistrovství světa 2022 v Kataru

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace v souvislosti s problematikou lidských práv na FIFA mistrovství světa 2022 v Kataru

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace v souvislosti s problematikou lidských práv na FIFA mistrovství světa 2022 v Kataru
Autor: Špaček, Michal
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce komplexně přibližuje vztah mezi marketingovými komunikacemi a problémy s porušováním lidských práv na FIFA Mistrovství světa 2022 v Kataru. Teoretická část práce definuje pojmy sportovní marketing, marketingový mix ve sportu, marketingová komunikace zábavního průmyslu a dodává podklady pro pochopení pojmu lidská práva v kontextu celé práce. Praktická část představuje pozadí organizace FIFA a přibližuje její status quo před událostmi mistrovství světa v roce 2022. Navazující úsek praktické části představuje principy kvantitativního výzkumu této práce, přičemž stěžejní část se věnuje interpretaci výzkumu a následné odpovědi na výzkumné otázky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55573
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
špaček_2024_dp.pdf 1.912Mb PDF Zobrazit/otevřít None
špaček_2024_op.docx 97.62Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
špaček_2024_vp.docx 87.67Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet