Implementace deskové hry s prvky UI v jazyce Python
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gazdoš, František
|
|
dc.contributor.author |
Lukáš, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:14Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:14Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55515
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná bakalářská práce "Implementace deskové hry s prvky UI v jazyce Python" se v teoretické části zabývá rámcovým popisem historie využití metod umělé inteligence ve hrách s důrazem na ty deskové. Praktickou část této práce tvoří dva hlavní body: 1) implementace mírně upravených pravidel deskové hry "Minutová říše" v jazyce Python za využití knihovny Pygame, 2) vlastní implementace algoritmu, který je schopen simulovat kompetentního protivníka. Pro dosažení tohoto cíle bylo využito přístupu využívajícího Monte Carlo simulace, přičemž v závěru jsou kriticky zhodnoceny dosažené výsledky. |
|
dc.format |
79 s. (91 927 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
umělá inteligence
|
cs |
dc.subject |
desková hra
|
cs |
dc.subject |
Mnutová Říše
|
cs |
dc.subject |
Python
|
cs |
dc.subject |
Pygame
|
cs |
dc.subject |
Monte Carlo
|
cs |
dc.subject |
artificial intelligence
|
en |
dc.subject |
board game
|
en |
dc.subject |
Eight Minute Empire
|
en |
dc.subject |
Python
|
en |
dc.subject |
Pygame
|
en |
dc.subject |
Monte Carlo
|
en |
dc.title |
Implementace deskové hry s prvky UI v jazyce Python |
|
dc.title.alternative |
Board Game Implementation with AI Elements in Python |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Novák, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2024-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of the thesis "Board Game Implementation with AI elements in Python" deals with a general description of the history of the use of artificial intelligence methods in games with an emphasis on board games. The practical part of this thesis consists of two main points: 1) the implementation of slightly modified rules of the board game "Eight Minute Empire" in Python using the Pygame library, 2) the actual implementation of an algorithm that is able to simulate a competent opponent. A Monte Carlo simulation approach was used to achieve this goal, and the results are critically evaluated in the conclusion. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Software Engineering |
en |
dc.identifier.stag |
66834
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account