Implementace deskové hry s prvky UI v jazyce Python

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Implementace deskové hry s prvky UI v jazyce Python

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Implementace deskové hry s prvky UI v jazyce Python
Autor: Lukáš, Ondřej
Vedoucí: Gazdoš, František
Abstrakt: Předkládaná bakalářská práce "Implementace deskové hry s prvky UI v jazyce Python" se v teoretické části zabývá rámcovým popisem historie využití metod umělé inteligence ve hrách s důrazem na ty deskové. Praktickou část této práce tvoří dva hlavní body: 1) implementace mírně upravených pravidel deskové hry "Minutová říše" v jazyce Python za využití knihovny Pygame, 2) vlastní implementace algoritmu, který je schopen simulovat kompetentního protivníka. Pro dosažení tohoto cíle bylo využito přístupu využívajícího Monte Carlo simulace, přičemž v závěru jsou kriticky zhodnoceny dosažené výsledky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55515
Datum: 2023-11-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence
Studijní obor: Softwarové inženýrství


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
lukáš_2024_dp.pdf 2.152Mb PDF Zobrazit/otevřít None
lukáš_2024_op.pdf 250.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
lukáš_2024_vp.pdf 214.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet