Implementace deskové hry s prvky UI v jazyce Python
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Implementace deskové hry s prvky UI v jazyce Python |
Autor: |
Lukáš, Ondřej
|
Vedoucí: |
Gazdoš, František
|
Abstrakt:
|
Předkládaná bakalářská práce "Implementace deskové hry s prvky UI v jazyce Python" se v teoretické části zabývá rámcovým popisem historie využití metod umělé inteligence ve hrách s důrazem na ty deskové. Praktickou část této práce tvoří dva hlavní body: 1) implementace mírně upravených pravidel deskové hry "Minutová říše" v jazyce Python za využití knihovny Pygame, 2) vlastní implementace algoritmu, který je schopen simulovat kompetentního protivníka. Pro dosažení tohoto cíle bylo využito přístupu využívajícího Monte Carlo simulace, přičemž v závěru jsou kriticky zhodnoceny dosažené výsledky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55515
|
Datum:
|
2023-11-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Studijní obor:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet