Vnímání vybrané obchodní praktiky na B2B trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání vybrané obchodní praktiky na B2B trhu

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání vybrané obchodní praktiky na B2B trhu
Author: Šulc, Petr
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vybrané obchodní praktiky na průmyslovém trhu, využívané k prodeji vzduchových kompresorů, s cílem zjištění její míry výskytu, úspěšnosti a hodnocení zákazníky. Literární rešerše rozebírá konkrétní části obchodního trhu, osobního prodeje, manipulativních metod a morálních a legislativních norem. Analýzou primárních dat kvantitativního dotazníkového šetření je zjištěno, že obchodní praktika je častá, oblíbená a je účinným nástrojem prodeje vzduchových kompresorů, přičemž těží z nevědomí zákazníků o její nekalé podstatě. Zjištění jsou hodnotná pro dodavatele produktů v průmyslové oblasti stlačeného vzduchu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55271
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
šulc_2024_dp.pdf 1.787Mb PDF View/Open None
šulc_2024_op.docx 128.2Kb Unknown View/Open None
šulc_2024_vp.docx 91.85Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account