Vnímání vybrané obchodní praktiky na B2B trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vnímání vybrané obchodní praktiky na B2B trhu |
Autor: |
Šulc, Petr
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vybrané obchodní praktiky na průmyslovém trhu, využívané k prodeji vzduchových kompresorů, s cílem zjištění její míry výskytu, úspěšnosti a hodnocení zákazníky. Literární rešerše rozebírá konkrétní části obchodního trhu, osobního prodeje, manipulativních metod a morálních a legislativních norem. Analýzou primárních dat kvantitativního dotazníkového šetření je zjištěno, že obchodní praktika je častá, oblíbená a je účinným nástrojem prodeje vzduchových kompresorů, přičemž těží z nevědomí zákazníků o její nekalé podstatě. Zjištění jsou hodnotná pro dodavatele produktů v průmyslové oblasti stlačeného vzduchu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55271
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet