Vnímání vybrané obchodní praktiky na B2B trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání vybrané obchodní praktiky na B2B trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Šulc, Petr
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:04Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:04Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55271
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vybrané obchodní praktiky na průmyslovém trhu, využívané k prodeji vzduchových kompresorů, s cílem zjištění její míry výskytu, úspěšnosti a hodnocení zákazníky. Literární rešerše rozebírá konkrétní části obchodního trhu, osobního prodeje, manipulativních metod a morálních a legislativních norem. Analýzou primárních dat kvantitativního dotazníkového šetření je zjištěno, že obchodní praktika je častá, oblíbená a je účinným nástrojem prodeje vzduchových kompresorů, přičemž těží z nevědomí zákazníků o její nekalé podstatě. Zjištění jsou hodnotná pro dodavatele produktů v průmyslové oblasti stlačeného vzduchu.
dc.format 61 s. (81 888 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject B2B cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject manipulativní techniky cs
dc.subject morálka cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject prodejní argument cs
dc.subject zákaznická spokojenost cs
dc.subject B2B en
dc.subject personal selling en
dc.subject manipulative techniques en
dc.subject morale en
dc.subject questionnaire en
dc.subject sales argument en
dc.subject customer satisfaction en
dc.title Vnímání vybrané obchodní praktiky na B2B trhu
dc.title.alternative The Perception of Selected Business Practices on the B2B Market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pončíková, Zuzana
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the analysis of selected business practices in the industrial market, used for the sale of air compressors, in order to determine its incidence, success rate and customer evaluation. The literature search analyses specific parts of the business market, personal selling, manipulative methods and moral and legislative standards. By analysing primary data from a quantitative questionnaire survey, it is found that the business practice is common, popular and an effective tool for selling air compressors, while benefiting from customers' ignorance of its unfair nature. The findings are of value to product suppliers in the compressed air industry.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68154
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
šulc_2024_dp.pdf 1.787Mb PDF View/Open None
šulc_2024_op.docx 128.2Kb Unknown View/Open None
šulc_2024_vp.docx 91.85Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account