Vnímání vybrané obchodní praktiky na B2B trhu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Šulc, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:04Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:04Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55271
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vybrané obchodní praktiky na průmyslovém trhu, využívané k prodeji vzduchových kompresorů, s cílem zjištění její míry výskytu, úspěšnosti a hodnocení zákazníky. Literární rešerše rozebírá konkrétní části obchodního trhu, osobního prodeje, manipulativních metod a morálních a legislativních norem. Analýzou primárních dat kvantitativního dotazníkového šetření je zjištěno, že obchodní praktika je častá, oblíbená a je účinným nástrojem prodeje vzduchových kompresorů, přičemž těží z nevědomí zákazníků o její nekalé podstatě. Zjištění jsou hodnotná pro dodavatele produktů v průmyslové oblasti stlačeného vzduchu. |
|
dc.format |
61 s. (81 888 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
manipulativní techniky
|
cs |
dc.subject |
morálka
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
prodejní argument
|
cs |
dc.subject |
zákaznická spokojenost
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
manipulative techniques
|
en |
dc.subject |
morale
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
sales argument
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.title |
Vnímání vybrané obchodní praktiky na B2B trhu |
|
dc.title.alternative |
The Perception of Selected Business Practices on the B2B Market |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pončíková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the analysis of selected business practices in the industrial market, used for the sale of air compressors, in order to determine its incidence, success rate and customer evaluation. The literature search analyses specific parts of the business market, personal selling, manipulative methods and moral and legislative standards. By analysing primary data from a quantitative questionnaire survey, it is found that the business practice is common, popular and an effective tool for selling air compressors, while benefiting from customers' ignorance of its unfair nature. The findings are of value to product suppliers in the compressed air industry. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68154
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account