Propagace firmy ve virtuální realitě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Uchytil, Ludvík
|
|
dc.date.accessioned |
2024-05-17T05:26:55Z |
|
dc.date.available |
2024-05-17T05:26:55Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54653
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce si klade za cíl vytvořit aplikaci využívající virtuální realitu k propagaci technologické firmy. Aplikace umožní uživatelům interaktivně procházet virtuálním prostředím a zkoumat produkty a technologie společnosti prostřednictvím detailních modelů. Kombinuje edukační prvky s prvky zábavy, aby uživatelé lépe porozuměli nabídce firmy. Pro virtuální realitu je zvolen headset Meta Quest 2, zatímco vývoj aplikace probíhá v prostředí Unreal Engine pro pokročilé vizuální efekty a interaktivitu, s modelováním objektů pomocí aplikace Blender. |
|
dc.format |
68 s. (62 322 znaků, 19 obr.) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
virtuální realita
|
cs |
dc.subject |
Meta Quest 2
|
cs |
dc.subject |
Unreal Engine
|
cs |
dc.subject |
Blender
|
cs |
dc.subject |
virtual reality
|
en |
dc.subject |
Meta Quest 2
|
en |
dc.subject |
Unreal Engine
|
en |
dc.subject |
Blender
|
en |
dc.title |
Propagace firmy ve virtuální realitě |
|
dc.title.alternative |
Promotion of the Company in Virtual Reality |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Drofová, Irena |
|
dc.description.abstract-translated |
This work aims to create an application utilizing virtual reality for the promotion of a technological company. The application will allow users to interactively navigate through a virtual environment and explore the company's products and technologies through detailed models. It combines educational elements with entertainment features to enhance users' understanding of the company's offerings. The virtual reality headset chosen for this purpose is the Meta Quest 2, while the application development is carried out in the Unreal Engine environment for advanced visual effects and interactivity, with object modeling done using Blender. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Software Engineering |
en |
dc.identifier.stag |
66883
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account