Propagace firmy ve virtuální realitě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Propagace firmy ve virtuální realitě |
Autor: |
Uchytil, Ludvík
|
Vedoucí: |
Pokorný, Pavel
|
Abstrakt:
|
Tato práce si klade za cíl vytvořit aplikaci využívající virtuální realitu k propagaci technologické firmy. Aplikace umožní uživatelům interaktivně procházet virtuálním prostředím a zkoumat produkty a technologie společnosti prostřednictvím detailních modelů. Kombinuje edukační prvky s prvky zábavy, aby uživatelé lépe porozuměli nabídce firmy. Pro virtuální realitu je zvolen headset Meta Quest 2, zatímco vývoj aplikace probíhá v prostředí Unreal Engine pro pokročilé vizuální efekty a interaktivitu, s modelováním objektů pomocí aplikace Blender. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54653
|
Datum:
|
2023-11-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Studijní obor:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet