Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace?
Show full item record
No preview available
Title:
|
Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace? |
Author: |
Trávníček, Michal
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Cílem této práce je zhodnotit současnou situaci virálního marketingu v oblasti interaktivní komunikace. Teoretická část práce obsahuje obecný popis virálního marketingu, od jeho historie, přes současnost, charakteristiky předpokladů úspěšných marketingových virálních kampaní, rozdělení typů, možné metody přenosu a rozbor silných a slabých stránek virálního marketingu v oblasti interaktivní komunikaci. Praktická část analyzuje marketingový projekt MilyJezisku.cz. Zkoumá způsoby propagace projektu a vyhodnocuje výsledky vhodnosti zvolených a použitých metod. Dále pak předkládá konkrétní příklady s nimiž přináší návrhy pro zlepšení úspěšnosti zkoumané kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5450
|
Date:
|
2008-05-12 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
7526
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account