Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace?

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace?

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace?
Autor: Trávníček, Michal
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Cílem této práce je zhodnotit současnou situaci virálního marketingu v oblasti interaktivní komunikace. Teoretická část práce obsahuje obecný popis virálního marketingu, od jeho historie, přes současnost, charakteristiky předpokladů úspěšných marketingových virálních kampaní, rozdělení typů, možné metody přenosu a rozbor silných a slabých stránek virálního marketingu v oblasti interaktivní komunikaci. Praktická část analyzuje marketingový projekt MilyJezisku.cz. Zkoumá způsoby propagace projektu a vyhodnocuje výsledky vhodnosti zvolených a použitých metod. Dále pak předkládá konkrétní příklady s nimiž přináší návrhy pro zlepšení úspěšnosti zkoumané kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5450
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7526


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
trávníček_2008_bp.pdfZablokované 760.7Kb PDF
trávníček_2008_vp.doc 41Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
trávníček_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet