Aplikace pro zákaznickou podporu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šilhavý, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Žaluda, Radim
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:19Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:19Z |
|
dc.date.issued |
2022-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54068
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce vznikla za účelem realizace aplikace pro zákaznickou podporu. Důraz byl kladen zejména na uživatelskou přívětivost, jednoduchost a přehlednost, která za použití zdroje informací, helpdesk portálu, a real-time komunitního chatu zajistí rychlé a efektiv-ní řešení uživatelských problémů či dotazů. V teoretické části se tato práce zabývá rešerší již existujících řešení a dále rozborem použitých technologií. V praktické části lze poté nalézt rozbor a analýzu požadavků, na jejichž základě je následně vytvořena výsledná webová aplikace. Ta je potom podrobněji popsána formou uživatelské příručky. Praktická část této práce je zakončena přehledem možných bezpečnostních zranitelností aplikace, včetně toho, jak je proti nim aplikace zabezpečena. |
|
dc.format |
81 s. (79 186 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Helpdesk
|
cs |
dc.subject |
ASP.NET Core 6
|
cs |
dc.subject |
MVC
|
cs |
dc.subject |
WebAPI
|
cs |
dc.subject |
C#
|
cs |
dc.subject |
Angular
|
cs |
dc.subject |
real-time chat
|
cs |
dc.subject |
Helpdesk
|
en |
dc.subject |
ASP.NET Core 6
|
en |
dc.subject |
MVC
|
en |
dc.subject |
WebAPI
|
en |
dc.subject |
C#
|
en |
dc.subject |
Angular
|
en |
dc.subject |
real-time chat
|
en |
dc.title |
Aplikace pro zákaznickou podporu |
|
dc.title.alternative |
Application for Customer Support |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šilhavý, Radek |
|
dc.date.accepted |
2023-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis was created to implement a customer support application. The main focus was on user-friendliness, simplicity and clarity, using the information source, help-desk portal, and real-time community chat to ensure quick and efficient resolution of user problems or queries. The theoretical part of this thesis deals with the research of already existing solutions and the analysis of already existing technologies. Within the practical part of this thesis you will see the analysis and requirement analysis, to which the resulting web application has been created. It is described in more detail in the form of a user manual. The practical part of this work concludes with an overview of pos-sible security vulnerabilities of the application and then shows how the application is secured against them. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Software Engineering |
en |
dc.identifier.stag |
63536
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account