Aplikace pro zákaznickou podporu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aplikace pro zákaznickou podporu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šilhavý, Petr
dc.contributor.author Žaluda, Radim
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:19Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:19Z
dc.date.issued 2022-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54068
dc.description.abstract Tato bakalářská práce vznikla za účelem realizace aplikace pro zákaznickou podporu. Důraz byl kladen zejména na uživatelskou přívětivost, jednoduchost a přehlednost, která za použití zdroje informací, helpdesk portálu, a real-time komunitního chatu zajistí rychlé a efektiv-ní řešení uživatelských problémů či dotazů. V teoretické části se tato práce zabývá rešerší již existujících řešení a dále rozborem použitých technologií. V praktické části lze poté nalézt rozbor a analýzu požadavků, na jejichž základě je následně vytvořena výsledná webová aplikace. Ta je potom podrobněji popsána formou uživatelské příručky. Praktická část této práce je zakončena přehledem možných bezpečnostních zranitelností aplikace, včetně toho, jak je proti nim aplikace zabezpečena.
dc.format 81 s. (79 186 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Helpdesk cs
dc.subject ASP.NET Core 6 cs
dc.subject MVC cs
dc.subject WebAPI cs
dc.subject C# cs
dc.subject Angular cs
dc.subject real-time chat cs
dc.subject Helpdesk en
dc.subject ASP.NET Core 6 en
dc.subject MVC en
dc.subject WebAPI en
dc.subject C# en
dc.subject Angular en
dc.subject real-time chat en
dc.title Aplikace pro zákaznickou podporu
dc.title.alternative Application for Customer Support
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šilhavý, Radek
dc.date.accepted 2023-06-13
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis was created to implement a customer support application. The main focus was on user-friendliness, simplicity and clarity, using the information source, help-desk portal, and real-time community chat to ensure quick and efficient resolution of user problems or queries. The theoretical part of this thesis deals with the research of already existing solutions and the analysis of already existing technologies. Within the practical part of this thesis you will see the analysis and requirement analysis, to which the resulting web application has been created. It is described in more detail in the form of a user manual. The practical part of this work concludes with an overview of pos-sible security vulnerabilities of the application and then shows how the application is secured against them.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Software Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-program Software Engineering en
dc.identifier.stag 63536
dc.date.submitted 2023-05-26


Files in this item

Files Size Format View Description
žaluda_2023_dp.pdf 3.689Mb PDF View/Open None
žaluda_2023_op.pdf 389.8Kb PDF View/Open None
žaluda_2023_vp.pdf 385.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account