Vytvoření nástroje pro generování ostrova v enginu Unity
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vogeltanz, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Mikeska, Mikuláš
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:13Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:13Z |
|
dc.date.issued |
2022-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53923
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce je zaměřena na tvorbu nástroje pro generování ostrovů v enginu Unity. Nejprve jsou představeny zástupci některých enginů, následně popis algoritmů, které jsou použity pro generování. Poté jedna z možností, jak vytvořit editor v okně Inspectoru. Výsledkem práce je nástroj umožňující uživatelům rychle a snadno vytvářet ostrovy pro jejich hry v enginu Unity. Popis postupu vytvoření tohoto nástroje je uveden v praktické části. Generování bude založeno na šumu a bude možné zobrazit části ostrovu jen okolo pozice hráče. |
|
dc.format |
71 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Unity
|
cs |
dc.subject |
generování ostrovů
|
cs |
dc.subject |
šum
|
cs |
dc.subject |
zobrazení pouze viditelných částí
|
cs |
dc.subject |
Unity
|
en |
dc.subject |
island generation
|
en |
dc.subject |
noise
|
en |
dc.subject |
display only visible parts
|
en |
dc.title |
Vytvoření nástroje pro generování ostrova v enginu Unity |
|
dc.title.alternative |
Creating Island Generation Tool in Unity Engine |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Král, Erik |
|
dc.date.accepted |
2023-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on creating a tool for generating islands in the Unity engine. First, representatives of some of the engines are introduced, followed by a description of the algorithms that are used for generation. Then one of the options to create an editor in the Inspector window. The result of the work is a tool that allows users to quickly and easily create islands for their games in the Unity engine. A description of the process of creating this tool is given in the practical section. The generation will be noise-based and will only display parts of the island around the player's position. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Software Engineering |
en |
dc.identifier.stag |
64063
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account