Vytvoření nástroje pro generování ostrova v enginu Unity
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vytvoření nástroje pro generování ostrova v enginu Unity |
Autor: |
Mikeska, Mikuláš
|
Vedoucí: |
Vogeltanz, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato práce je zaměřena na tvorbu nástroje pro generování ostrovů v enginu Unity. Nejprve jsou představeny zástupci některých enginů, následně popis algoritmů, které jsou použity pro generování. Poté jedna z možností, jak vytvořit editor v okně Inspectoru. Výsledkem práce je nástroj umožňující uživatelům rychle a snadno vytvářet ostrovy pro jejich hry v enginu Unity. Popis postupu vytvoření tohoto nástroje je uveden v praktické části. Generování bude založeno na šumu a bude možné zobrazit části ostrovu jen okolo pozice hráče. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53923
|
Datum:
|
2022-12-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Studijní obor:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet