dc.contributor.advisor |
Drofová, Irena
|
|
dc.contributor.author |
Lah, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:59Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:59Z |
|
dc.date.issued |
2022-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53650
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá implementací moderních marketingových nástrojů Fakulty aplikované informatiky ve Zlíně. Čtenář se dozví o klasickém marketingu a marketingovém mixu následně jsou popsány moderní marketingové nástroje jako jsou například sociální sítě. V neposlední řadě se dozví o Marketingu 5.0, jaké má využití, o současných generacích a o tom, jak funguje marketing ve virtuální realitě, blockchainu a AI. Práce se též zabývá momentální marketingovou strukturou Fakulty aplikované informatiky a dopodrobna jí popíše. Následně je práci popsána tvorba virtuální aplikace, za účelem využití v marketingové kampani. V této marketingové kampani je zahrnut plakát, který zve na Den otevřených dveří, kde si potenciální studenti mohou vyzkoušet virtuální aplikaci, kterou vytvořil autor. |
|
dc.format |
50 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
Virtuální realita
|
cs |
dc.subject |
Marketing 5.0
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Digital Marketing
|
en |
dc.subject |
Virtual Reality
|
en |
dc.subject |
Marketing 5.0
|
en |
dc.title |
Implementace moderních marketingových nástrojů do propagační strategie FAI |
|
dc.title.alternative |
Implementation of Modern Marketing Tools in FAI's Promotional Strategy |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pokorný, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2023-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
That work involves implementing modern marketing tools at the Faculty of Applied Informatics in Zlín. The reader will learn about traditional marketing and the marketing mix, followed by a description of modern marketing tools such as social media. Additionally, the work discussed Marketing 5.0, its usage, current generations, and how marketing works in virtual reality, blockchain, and AI. The work also focuses on the current marketing structure of Faculty applicants informatic and describes it in detail. Furthermore, the author explains how he created a virtual application, which they then used in a marketing campaign, which they also described. Part of the marketing campaign is a poster inviting potential students to Open Day, where they can try out the virtual application created by the author. |
|
dc.description.department |
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies in Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Information Technologies in Administration |
en |
dc.identifier.stag |
63372
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-22 |
|