Implementace moderních marketingových nástrojů do propagační strategie FAI

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Implementace moderních marketingových nástrojů do propagační strategie FAI

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Implementace moderních marketingových nástrojů do propagační strategie FAI
Autor: Lah, Ondřej
Vedoucí: Drofová, Irena
Abstrakt: Tato práce se zabývá implementací moderních marketingových nástrojů Fakulty aplikované informatiky ve Zlíně. Čtenář se dozví o klasickém marketingu a marketingovém mixu následně jsou popsány moderní marketingové nástroje jako jsou například sociální sítě. V neposlední řadě se dozví o Marketingu 5.0, jaké má využití, o současných generacích a o tom, jak funguje marketing ve virtuální realitě, blockchainu a AI. Práce se též zabývá momentální marketingovou strukturou Fakulty aplikované informatiky a dopodrobna jí popíše. Následně je práci popsána tvorba virtuální aplikace, za účelem využití v marketingové kampani. V této marketingové kampani je zahrnut plakát, který zve na Den otevřených dveří, kde si potenciální studenti mohou vyzkoušet virtuální aplikaci, kterou vytvořil autor.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53650
Datum: 2022-12-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Studijní obor: Informační technologie v administrativě


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
lah_2023_dp.pdf 2.542Mb PDF Zobrazit/otevřít None
lah_2023_op.pdf 142.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
lah_2023_vp.pdf 147.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet