Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Dvořák, Petr
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:18Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:18Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52810
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti firem a vlivem na budování značky. V teoretické části je vydefinována společenská odpovědnost firem a forma marketingového výzkumu. Praktická část se věnuje rešerši CSR aktivit společnosti Lidl a kvantitativnímu výzkumu, formou CAWI dotazníkového šetření, které zkoumá znalost značky Lidl a CSR aktivit ve srovnání s konkurencí. Pro zjištění samotného vlivu a role CSR aktivit bylo provedeno srovnání s konkurenčními značkami a vyvození závěru. Touto prací bylo dosaženo základního přehledu o problematice společenské odpovědnosti, implementace CSR aktivit a budování značky. Výstupem práce je vyhodnocení vlivu CSR aktivit na budování značky Lidl a podání doporučení v oblasti výběru CSR aktivit a jejich komunikace.
dc.format 58 s. (96 657 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Budování značky cs
dc.subject Společenská odpovědnost firem cs
dc.subject CSR cs
dc.subject ekologie a životní prostředí cs
dc.subject znalost značky cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject CAWI cs
dc.subject Lidl cs
dc.subject Brand building en
dc.subject Corporate Social Responsibility en
dc.subject CSR en
dc.subject Ecology and environment en
dc.subject brand awareness en
dc.subject quantitative research en
dc.subject CAWI en
dc.subject Lidl en
dc.title Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky
dc.title.alternative Corporate Social Responsibility and Their Role in Brand Building
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis explores the topic of corporate social responsibility and its impact on brand building. The theoretical part defines corporate social responsibility and the form of marketing research. The practical part is devoted to a research of Lidl's CSR activities and a quantitative research, in the form of a CAWI questionnaire survey, which discusses Lidl's brand awareness and CSR activities in comparison with competitors. To determine the actual role and impact of CSR activities, a comparison with competitor brands is made and conclusions are drawn. This thesis has provided a basic overview of the issues of social responsibility, implementation of CSR activities and brand building. The output of the thesis is an evaluation of the impact of CSR activities on Lidl brand building and recommendations on the selection of CSR activities and their communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65705
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
dvořák_2023_dp.pdf 2.304Mb PDF View/Open None
dvořák_2023_op.pdf 167.9Kb PDF View/Open None
dvořák_2023_vp.doc 114.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account