Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dolínková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Dvořák, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:18Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:18Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52810
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti firem a vlivem na budování značky. V teoretické části je vydefinována společenská odpovědnost firem a forma marketingového výzkumu. Praktická část se věnuje rešerši CSR aktivit společnosti Lidl a kvantitativnímu výzkumu, formou CAWI dotazníkového šetření, které zkoumá znalost značky Lidl a CSR aktivit ve srovnání s konkurencí. Pro zjištění samotného vlivu a role CSR aktivit bylo provedeno srovnání s konkurenčními značkami a vyvození závěru. Touto prací bylo dosaženo základního přehledu o problematice společenské odpovědnosti, implementace CSR aktivit a budování značky. Výstupem práce je vyhodnocení vlivu CSR aktivit na budování značky Lidl a podání doporučení v oblasti výběru CSR aktivit a jejich komunikace. |
|
dc.format |
58 s. (96 657 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Budování značky
|
cs |
dc.subject |
Společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
CSR
|
cs |
dc.subject |
ekologie a životní prostředí
|
cs |
dc.subject |
znalost značky
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
CAWI
|
cs |
dc.subject |
Lidl
|
cs |
dc.subject |
Brand building
|
en |
dc.subject |
Corporate Social Responsibility
|
en |
dc.subject |
CSR
|
en |
dc.subject |
Ecology and environment
|
en |
dc.subject |
brand awareness
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.subject |
CAWI
|
en |
dc.subject |
Lidl
|
en |
dc.title |
Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky |
|
dc.title.alternative |
Corporate Social Responsibility and Their Role in Brand Building |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis explores the topic of corporate social responsibility and its impact on brand building. The theoretical part defines corporate social responsibility and the form of marketing research. The practical part is devoted to a research of Lidl's CSR activities and a quantitative research, in the form of a CAWI questionnaire survey, which discusses Lidl's brand awareness and CSR activities in comparison with competitors. To determine the actual role and impact of CSR activities, a comparison with competitor brands is made and conclusions are drawn. This thesis has provided a basic overview of the issues of social responsibility, implementation of CSR activities and brand building. The output of the thesis is an evaluation of the impact of CSR activities on Lidl brand building and recommendations on the selection of CSR activities and their communication. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65705
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account