Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky |
Autor: |
Dvořák, Petr
|
Vedoucí: |
Dolínková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti firem a vlivem na budování značky. V teoretické části je vydefinována společenská odpovědnost firem a forma marketingového výzkumu. Praktická část se věnuje rešerši CSR aktivit společnosti Lidl a kvantitativnímu výzkumu, formou CAWI dotazníkového šetření, které zkoumá znalost značky Lidl a CSR aktivit ve srovnání s konkurencí. Pro zjištění samotného vlivu a role CSR aktivit bylo provedeno srovnání s konkurenčními značkami a vyvození závěru. Touto prací bylo dosaženo základního přehledu o problematice společenské odpovědnosti, implementace CSR aktivit a budování značky. Výstupem práce je vyhodnocení vlivu CSR aktivit na budování značky Lidl a podání doporučení v oblasti výběru CSR aktivit a jejich komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52810
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet