Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky

Show full item record

No preview available
Title: Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky
Author: Dvořák, Petr
Advisor: Dolínková, Olga
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti firem a vlivem na budování značky. V teoretické části je vydefinována společenská odpovědnost firem a forma marketingového výzkumu. Praktická část se věnuje rešerši CSR aktivit společnosti Lidl a kvantitativnímu výzkumu, formou CAWI dotazníkového šetření, které zkoumá znalost značky Lidl a CSR aktivit ve srovnání s konkurencí. Pro zjištění samotného vlivu a role CSR aktivit bylo provedeno srovnání s konkurenčními značkami a vyvození závěru. Touto prací bylo dosaženo základního přehledu o problematice společenské odpovědnosti, implementace CSR aktivit a budování značky. Výstupem práce je vyhodnocení vlivu CSR aktivit na budování značky Lidl a podání doporučení v oblasti výběru CSR aktivit a jejich komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52810
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
dvořák_2023_dp.pdf 2.304Mb PDF View/Open None
dvořák_2023_op.pdf 167.9Kb PDF View/Open None
dvořák_2023_vp.doc 114.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account