Návrh reklamní kampaně firmy Inpost spol. s r. o. pro rok 2008
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sadílek, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Zlámalíková, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T10:17:40Z |
|
dc.date.available |
2012-12-07T00:00:24Z |
|
dc.date.issued |
2007-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5195
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se skládá z několika částí. Teoretická část vysvětluje pojmy související s tématem bakalářské práce. Praktická část je hlavní částí bakalářské práce. Tato část detailně rozpracovává reklamní kampaň firmy Inpost. Nejdříve jsem vytvořila analýzu současného stavu na trhu masných výrobků. Dále jsem analyzovala současný stav komunikačních a reklamních aktivit firmy Inpost, který jsem vyhodnotila. V reklamní strategii jsem definovala cílovou skupinu, stanovila cíle a vytvořila komunikační sdělení. Pro tuto reklamní kampaň jsem našla vhodná média, kterými oslovím zvolenou cílovou skupinu. Závěr se věnuje hodnocení reklamní kampaně a doporučením jak pokračovat v budoucnu. |
cs |
dc.format |
60 s., 7 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1598686 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2012 |
|
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
funkce reklamy
|
cs |
dc.subject |
druhy reklamy
|
cs |
dc.subject |
reklamní média
|
cs |
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
advertising function
|
en |
dc.subject |
types of advertising
|
en |
dc.subject |
advertising media
|
en |
dc.subject |
advertising campaign
|
en |
dc.title |
Návrh reklamní kampaně firmy Inpost spol. s r. o. pro rok 2008 |
cs |
dc.title.alternative |
Proposal for an advertising campaign for Inpost spol. s r. o. for 2008 |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2008-01-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is divided into several parts. The theoretical part explains relevant basic concepts. The practical part is the main part of the thesis. This part elaborates the advertising campaign for Inpost. At first I prepared analysis of current situation on the meat products market. Then I analysed the current advertising strategy, which means communication and advertising activities. I evaluated the collected information and prepared an advertising campaign. In the advertising strategy I defined the best target group, set up main aims and prepared a message strategy or what we want to say to our target group. I found suitable medium for this campaign to address the target group and prepared timing of this campaign. The conclusion evaluates this campaign and suggests some recommendations. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
7422
|
|
dc.date.assigned |
2007-10-05 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account