Návrh reklamní kampaně firmy Inpost spol. s r. o. pro rok 2008
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh reklamní kampaně firmy Inpost spol. s r. o. pro rok 2008 |
Autor: |
Zlámalíková, Kristýna
|
Vedoucí: |
Sadílek, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se skládá z několika částí. Teoretická část vysvětluje pojmy související s tématem bakalářské práce. Praktická část je hlavní částí bakalářské práce. Tato část detailně rozpracovává reklamní kampaň firmy Inpost. Nejdříve jsem vytvořila analýzu současného stavu na trhu masných výrobků. Dále jsem analyzovala současný stav komunikačních a reklamních aktivit firmy Inpost, který jsem vyhodnotila. V reklamní strategii jsem definovala cílovou skupinu, stanovila cíle a vytvořila komunikační sdělení. Pro tuto reklamní kampaň jsem našla vhodná média, kterými oslovím zvolenou cílovou skupinu. Závěr se věnuje hodnocení reklamní kampaně a doporučením jak pokračovat v budoucnu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5195
|
Datum:
|
2007-12-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2012
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7422
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet