Návrh reklamní kampaně firmy Inpost spol. s r. o. pro rok 2008

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh reklamní kampaně firmy Inpost spol. s r. o. pro rok 2008

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh reklamní kampaně firmy Inpost spol. s r. o. pro rok 2008
Autor: Zlámalíková, Kristýna
Vedoucí: Sadílek, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce se skládá z několika částí. Teoretická část vysvětluje pojmy související s tématem bakalářské práce. Praktická část je hlavní částí bakalářské práce. Tato část detailně rozpracovává reklamní kampaň firmy Inpost. Nejdříve jsem vytvořila analýzu současného stavu na trhu masných výrobků. Dále jsem analyzovala současný stav komunikačních a reklamních aktivit firmy Inpost, který jsem vyhodnotila. V reklamní strategii jsem definovala cílovou skupinu, stanovila cíle a vytvořila komunikační sdělení. Pro tuto reklamní kampaň jsem našla vhodná média, kterými oslovím zvolenou cílovou skupinu. Závěr se věnuje hodnocení reklamní kampaně a doporučením jak pokračovat v budoucnu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5195
Datum: 2007-12-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2012
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7422


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zlámalíková_2008_bp.pdfZablokované 1.524Mb PDF
zlámalíková_2008_vp.doc 40.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zlámalíková_2008_op.doc 92.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet