Působení reklamní fotografie na recipienty
Show full item record
No preview available
Title:
|
Působení reklamní fotografie na recipienty |
Author: |
Kalferstová, Kateřina
|
Advisor: |
Horňák, Pavel
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zaobírá otázkou reklamní fotografie a jejího působení na recipienty. V teoretické části se práce zabývá definicí reklamních prostředků s důrazem na komunikační proces, dále definicí reklamní fotografie s vymezením její historie a druhové-ho či žánrového rozdělení a především definováním faktorů, které ovlivňují působení reklamní fotografie na recipienty. V praktické části se diplomová práce snaží pomocí výzkumu zjistit, jaké faktory se ve vybraných reklamních fotografiích nejvíce vyskytují, jaká původní idea vedla tvůrce k realizaci fotografie a jak vybrané reklamní fotografie na respondenty působí. V projektové části diplomové práce pak dochází ke komparaci původní autorské idey a konečného působení na respondenty s doporučením, co by mohlo být uděláno lépe, na základě čehož je vytvořen manuál, jak vytvořit fungující reklamní fotografii. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30509
|
Date:
|
2014-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
36979
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account