Společenská odpovědnost firmy Patagonia a její vliv na firemní image
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dolínková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Bělík, Tadeáš
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:24:00Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:24:00Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51896
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje vztahu CSR, image a komunikace společnosti s přihlédnutím k aktivitám producenta oblečení, společnosti Patagonia. Teoretická část představuje principy CSR a vytváření image obchodních společností. Praktická část představuje klíčové aktivity společnosti Patagonia v průběhu její historie a současnosti a vliv těchto aktivit na image i podnikání firmy s dopady na CSR. Projektová část je pak věnována analýze dat z kvantitativních a kvalitativních výzkumů, sloužící jako podklad pro hlubší pochopení motivace zákazníků udržitelné a odpovědné módy. Na základě této analýzy jsou navrhnuty východiska pro integraci CSR aktivit při vytváření image společnosti, CSR strategie a komunikační strategie. |
|
dc.format |
127 s. (214 467 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
CSR
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
Patagonia
|
cs |
dc.subject |
fast fashion
|
cs |
dc.subject |
slow fashion
|
cs |
dc.subject |
udržitelnost
|
cs |
dc.subject |
odpovědnost
|
cs |
dc.subject |
greenwashing
|
cs |
dc.subject |
CSR strategie
|
cs |
dc.subject |
móda
|
cs |
dc.subject |
reklama módního průmyslu
|
cs |
dc.subject |
CSR
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
Patagonia
|
en |
dc.subject |
fast fashion
|
en |
dc.subject |
slow fashion
|
en |
dc.subject |
sustainability
|
en |
dc.subject |
responsibility
|
en |
dc.subject |
greenwashing
|
en |
dc.subject |
CSR strategy
|
en |
dc.subject |
fashion
|
en |
dc.subject |
advertising in the fashion industry
|
en |
dc.title |
Společenská odpovědnost firmy Patagonia a její vliv na firemní image |
|
dc.title.alternative |
Corporate Social Responsibility of Patagonia and Its Impact on Company Image |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štrauss, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Master's thesis deals with the relationship between CSR, image and communication of the company, taking into account the activities of the clothing producer Patagonia. The theoretical part presents the principles of CSR and image building of profit companies. The practical part presents the key activities of Patagonia during its history and presence and the impact of these activities on the image and business of companies with impacts on CSR. The project part is then devoted to the analysis of data from quantitative and qualitative research, which serves as a basis for a deeper understanding of the customers' motivation in sustainable and responsible fashion. Based on this analysis, the starting points for the integration of CSR activities in creating the company's image, CSR strategy and communication strategy are proposed. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
61446
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account