Společenská odpovědnost firmy Patagonia a její vliv na firemní image

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Společenská odpovědnost firmy Patagonia a její vliv na firemní image

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Společenská odpovědnost firmy Patagonia a její vliv na firemní image
Autor: Bělík, Tadeáš
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje vztahu CSR, image a komunikace společnosti s přihlédnutím k aktivitám producenta oblečení, společnosti Patagonia. Teoretická část představuje principy CSR a vytváření image obchodních společností. Praktická část představuje klíčové aktivity společnosti Patagonia v průběhu její historie a současnosti a vliv těchto aktivit na image i podnikání firmy s dopady na CSR. Projektová část je pak věnována analýze dat z kvantitativních a kvalitativních výzkumů, sloužící jako podklad pro hlubší pochopení motivace zákazníků udržitelné a odpovědné módy. Na základě této analýzy jsou navrhnuty východiska pro integraci CSR aktivit při vytváření image společnosti, CSR strategie a komunikační strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51896
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 61446


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bělík_2022_dp.pdf 3.398Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bělík_2022_op.doc 111Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bělík_2022_vp.doc 112.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet