dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Pangrácová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T10:04:23Z |
|
dc.date.available |
2018-04-25T23:00:15Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5167
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zaměřuje na průzkum orientace marketingové strategie trhu v oblasti cizojazyčných mateřských škol v ČR. Tato orientace úzce souvisí se sledováním perspektivy vývoje trhu cizojazyčných mateřských škol v ČR. Práce hodnotí názor zákazníků na služby poskytované v cizojazyčných mateřských zařízeních a jeho vývoj v průběhu využívání těchto služeb. Bylo provedeno zpracování výsledků odpovědí dvou skupin rodičů. V první skupině byli rodiče, kteří se rozhodli služby využívat, ale dosud žádnou osobní zkušenost s uvedenými službami nemají. Ve druhé skupině jsou rodiče, kteří s nabízenými službami již jedno nebo víceletou zkušenost mají. Cílem práce bylo zjistit soubor požadavků na výběr zařízení a kritéria, podle nichž si rodiče příslušná zařízení vybírají. Ukazuje se, že vnímání požadavků na poskytované služby se v průběhu získávání osobních zkušeností mění. Zjištěné skutečnosti by mohly významně přispět k marketingové strategii nabídky služeb a to nejen u cizojazyčných mateřských zařízení. |
cs |
dc.format |
69 s., 8 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1150928 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2018 |
|
dc.subject |
Průzkumná sonda; perspektiva trhu; kritéria šetření; soukromé cizojazyčné mateřské školy; vzdělávání; dotazník; sběr dat; potenciální a stávající zákazník; kauzální výzkum; deskriptivní výzkum; výzkum potřeb; sémantický diferenciál; škálování; analýza dat; kvalita služeb; očeká-vání rodičů; kritéria pro výběr; vnímání služby v čase; profilace cílové skupiny; komunikační kanál; argumentační faktory
|
cs |
dc.subject |
Questionnaire survey
|
en |
dc.subject |
market prospect
|
en |
dc.subject |
survey criterions
|
en |
dc.subject |
private foreign language nursery schools
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
question-form
|
en |
dc.subject |
data acquisition
|
en |
dc.subject |
potential and present customer
|
en |
dc.subject |
causa research
|
en |
dc.subject |
descriptive research
|
en |
dc.subject |
requirement investigation
|
en |
dc.subject |
semantic differential
|
en |
dc.subject |
data analysis
|
en |
dc.subject |
service quality
|
en |
dc.subject |
parents expectancy
|
en |
dc.subject |
selection criterions
|
en |
dc.subject |
service perceiving
|
en |
dc.subject |
target group profiling
|
en |
dc.subject |
transfer channel
|
en |
dc.subject |
reason factors
|
en |
dc.title |
Perspektiva trhu vývoje trhu cizojazyčných mateřských škol v ČR |
cs |
dc.title.alternative |
Outlook of market trends in private nursery schools with foreign language education in CR |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2008-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work focuses to the survey of marketing strategy of foreign language nursery schools market in Czech Republic. This survey bears closely to the market monitoring and prospects. Opinions of school service customers and their changes were observed during the period of service utilization. Data from two groups of customers was evaluated. There were only customers without any knowledge of nursery school services in the first group. There were customers with at least one year of services knowledge in the second group. The aim of this work was to determine the most important demands and criterions for choosing nursery school. There was proved that customers demands are changing during the service utilization. This fact should considerably improve the marketing strategy of services offers not only in the field of nursery schools. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7605
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|