Perspektiva trhu vývoje trhu cizojazyčných mateřských škol v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Perspektiva trhu vývoje trhu cizojazyčných mateřských škol v ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Pangrácová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-16T10:04:23Z
dc.date.available 2018-04-25T23:00:15Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5167
dc.description.abstract Práce se zaměřuje na průzkum orientace marketingové strategie trhu v oblasti cizojazyčných mateřských škol v ČR. Tato orientace úzce souvisí se sledováním perspektivy vývoje trhu cizojazyčných mateřských škol v ČR. Práce hodnotí názor zákazníků na služby poskytované v cizojazyčných mateřských zařízeních a jeho vývoj v průběhu využívání těchto služeb. Bylo provedeno zpracování výsledků odpovědí dvou skupin rodičů. V první skupině byli rodiče, kteří se rozhodli služby využívat, ale dosud žádnou osobní zkušenost s uvedenými službami nemají. Ve druhé skupině jsou rodiče, kteří s nabízenými službami již jedno nebo víceletou zkušenost mají. Cílem práce bylo zjistit soubor požadavků na výběr zařízení a kritéria, podle nichž si rodiče příslušná zařízení vybírají. Ukazuje se, že vnímání požadavků na poskytované služby se v průběhu získávání osobních zkušeností mění. Zjištěné skutečnosti by mohly významně přispět k marketingové strategii nabídky služeb a to nejen u cizojazyčných mateřských zařízení. cs
dc.format 69 s., 8 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1150928 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2018
dc.subject Průzkumná sonda; perspektiva trhu; kritéria šetření; soukromé cizojazyčné mateřské školy; vzdělávání; dotazník; sběr dat; potenciální a stávající zákazník; kauzální výzkum; deskriptivní výzkum; výzkum potřeb; sémantický diferenciál; škálování; analýza dat; kvalita služeb; očeká-vání rodičů; kritéria pro výběr; vnímání služby v čase; profilace cílové skupiny; komunikační kanál; argumentační faktory cs
dc.subject Questionnaire survey en
dc.subject market prospect en
dc.subject survey criterions en
dc.subject private foreign language nursery schools en
dc.subject education en
dc.subject question-form en
dc.subject data acquisition en
dc.subject potential and present customer en
dc.subject causa research en
dc.subject descriptive research en
dc.subject requirement investigation en
dc.subject semantic differential en
dc.subject data analysis en
dc.subject service quality en
dc.subject parents expectancy en
dc.subject selection criterions en
dc.subject service perceiving en
dc.subject target group profiling en
dc.subject transfer channel en
dc.subject reason factors en
dc.title Perspektiva trhu vývoje trhu cizojazyčných mateřských škol v ČR cs
dc.title.alternative Outlook of market trends in private nursery schools with foreign language education in CR en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2008-05-29
dc.description.abstract-translated This work focuses to the survey of marketing strategy of foreign language nursery schools market in Czech Republic. This survey bears closely to the market monitoring and prospects. Opinions of school service customers and their changes were observed during the period of service utilization. Data from two groups of customers was evaluated. There were only customers without any knowledge of nursery school services in the first group. There were customers with at least one year of services knowledge in the second group. The aim of this work was to determine the most important demands and criterions for choosing nursery school. There was proved that customers demands are changing during the service utilization. This fact should considerably improve the marketing strategy of services offers not only in the field of nursery schools. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7605
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
pangrácová_2008_dp.pdfBlocked 1.097Mb PDF View/Open
pangrácová_2008_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
pangrácová_2008_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account