Perspektiva trhu vývoje trhu cizojazyčných mateřských škol v ČR
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Perspektiva trhu vývoje trhu cizojazyčných mateřských škol v ČR |
Autor: |
Pangrácová, Jana
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Práce se zaměřuje na průzkum orientace marketingové strategie trhu v oblasti cizojazyčných mateřských škol v ČR. Tato orientace úzce souvisí se sledováním perspektivy vývoje trhu cizojazyčných mateřských škol v ČR. Práce hodnotí názor zákazníků na služby poskytované v cizojazyčných mateřských zařízeních a jeho vývoj v průběhu využívání těchto služeb. Bylo provedeno zpracování výsledků odpovědí dvou skupin rodičů. V první skupině byli rodiče, kteří se rozhodli služby využívat, ale dosud žádnou osobní zkušenost s uvedenými službami nemají. Ve druhé skupině jsou rodiče, kteří s nabízenými službami již jedno nebo víceletou zkušenost mají. Cílem práce bylo zjistit soubor požadavků na výběr zařízení a kritéria, podle nichž si rodiče příslušná zařízení vybírají. Ukazuje se, že vnímání požadavků na poskytované služby se v průběhu získávání osobních zkušeností mění. Zjištěné skutečnosti by mohly významně přispět k marketingové strategii nabídky služeb a to nejen u cizojazyčných mateřských zařízení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5167
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2018
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7605
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet