Analýza marketingových principů aplikovaných na McDonald's
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingových principů aplikovaných na McDonald's |
Author: |
Sladká, Jitka
|
Advisor: |
Prachař, Štěpán
|
Abstract:
|
Pro svoji bakalářskou práci jsem si vybrala světově známou síť restaurací McDonald's. Tuto společnost jsem použila pro analýzu marketingového prostředí. V první části představuji čtenáři historii a pojem marketing, globální marketing a základy franchisingu, zaobírám se teoretickým vysvětlováním co znamená marketingové prostředí, jak jej dělíme a jaké analýzy je dobré použít pro rozpoznání vlivů, které mohou pozitivně či negativně ovlivnit chod společnosti. V poslední kapitole první části seznamuji čtenáře s pojmem marketingové komunikace a s jejími nejpouží-vanějšími nástroji. Ve druhé části bakalářské práce se zabývám praktickou analýzou marketingové prostředí s použitím SWOT analýzy, PEST analýzy a Analýzy pěti sil. Dále pak rozebírám marketingové komunikace a její nástroje ovlivňující postavení McDonald's na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/509
|
Date:
|
2006-05-12 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
2685
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account