dc.contributor.advisor |
Prachař, Štěpán
|
|
dc.contributor.author |
Sladká, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T12:38:45Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:01Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/509
|
|
dc.description.abstract |
Pro svoji bakalářskou práci jsem si vybrala světově známou síť restaurací McDonald's. Tuto společnost jsem použila pro analýzu marketingového prostředí. V první části představuji čtenáři historii a pojem marketing, globální marketing a základy franchisingu, zaobírám se teoretickým vysvětlováním co znamená marketingové prostředí, jak jej dělíme a jaké analýzy je dobré použít pro rozpoznání vlivů, které mohou pozitivně či negativně ovlivnit chod společnosti. V poslední kapitole první části seznamuji čtenáře s pojmem marketingové komunikace a s jejími nejpouží-vanějšími nástroji. Ve druhé části bakalářské práce se zabývám praktickou analýzou marketingové prostředí s použitím SWOT analýzy, PEST analýzy a Analýzy pěti sil. Dále pak rozebírám marketingové komunikace a její nástroje ovlivňující postavení McDonald's na trhu. |
cs |
dc.format |
59 |
cs |
dc.format.extent |
605929 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008 |
|
dc.subject |
Klíčová slova: McDonald's
|
cs |
dc.subject |
globální marketing
|
cs |
dc.subject |
franchising
|
cs |
dc.subject |
marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
mikro-prostředí
|
cs |
dc.subject |
makroprostředí
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Analýza pěti sil
|
cs |
dc.subject |
marketingové komu-nikace
|
cs |
dc.subject |
Keywords: McDonald's
|
en |
dc.subject |
global marketing
|
en |
dc.subject |
franchising
|
en |
dc.subject |
marketing environmet
|
en |
dc.subject |
micro-environment
|
en |
dc.subject |
macroenvironment
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Five Forces Analysis
|
en |
dc.subject |
marke-ting communications
|
en |
dc.title |
Analýza marketingových principů aplikovaných na McDonald's |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Principles Applied to the McDonald's Corporation |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zavřelová, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2006-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor thesis, I analyzed the marketing environment of McDonald's corporation. In the first part of my thesis, I introduce the history and the term of marketing, global marketing and principle of franchising. I also explain a conception of the marketing environment, its analyses and potential positive or negative impacts they can infer. In the last chapter of first part, I acqui-ant readers with marketing communications and its the most effective tools. In the second part of my bachelor thesis, I analyzed the marketing environment by means of SWOT analysis, PEST analysis and Five Forces analysis. Then I proceed the next step with the marketing communication of McDonald's and its tools. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2685
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|