Analýza marketingových principů aplikovaných na McDonald's

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingových principů aplikovaných na McDonald's

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingových principů aplikovaných na McDonald's
Autor: Sladká, Jitka
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Pro svoji bakalářskou práci jsem si vybrala světově známou síť restaurací McDonald's. Tuto společnost jsem použila pro analýzu marketingového prostředí. V první části představuji čtenáři historii a pojem marketing, globální marketing a základy franchisingu, zaobírám se teoretickým vysvětlováním co znamená marketingové prostředí, jak jej dělíme a jaké analýzy je dobré použít pro rozpoznání vlivů, které mohou pozitivně či negativně ovlivnit chod společnosti. V poslední kapitole první části seznamuji čtenáře s pojmem marketingové komunikace a s jejími nejpouží-vanějšími nástroji. Ve druhé části bakalářské práce se zabývám praktickou analýzou marketingové prostředí s použitím SWOT analýzy, PEST analýzy a Analýzy pěti sil. Dále pak rozebírám marketingové komunikace a její nástroje ovlivňující postavení McDonald's na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/509
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2685


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sladká_2006_bp.pdfZablokované 591.7Kb PDF
sladká_2006_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sladká_2006_op.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet