Motivace zákazníků při nákupu produktů firmy Pavel Rychlík
Show full item record
No preview available
Title:
|
Motivace zákazníků při nákupu produktů firmy Pavel Rychlík |
Author: |
Habiger, Petr
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Tématem bakalářské práce je Motivace a její vliv na zákazníky v procesu nakupová-ní produktů a služeb společnosti Pavel Rychlík - hostinská činnost. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny k tématu motivace, jako vědního oboru s orientací na zákazníka, jeho potřeby, stimulační jednání a působící faktory, které ovlivňují jeho rozhodování při nákupu zboží a služeb. V analytické části je provedena charakteristika podniku, analýza motivačních nástro-jů a konkurence. Hlavním bodem této části je výzkumný projekt, jehož úkolem je monitoring celkové spokojenosti současných zákazníků a odběratelů firmy. Tento projekt je založen na dotazníkovém šetření, kde na základě jeho vyhodnocení byly provedeny případná doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/489
|
Date:
|
2006-05-19 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2011
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
E
4140
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account