dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Habiger, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T12:32:51Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:21Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/489
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je Motivace a její vliv na zákazníky v procesu nakupová-ní produktů a služeb společnosti Pavel Rychlík - hostinská činnost. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny k tématu motivace, jako vědního oboru s orientací na zákazníka, jeho potřeby, stimulační jednání a působící faktory, které ovlivňují jeho rozhodování při nákupu zboží a služeb. V analytické části je provedena charakteristika podniku, analýza motivačních nástro-jů a konkurence. Hlavním bodem této části je výzkumný projekt, jehož úkolem je monitoring celkové spokojenosti současných zákazníků a odběratelů firmy. Tento projekt je založen na dotazníkovém šetření, kde na základě jeho vyhodnocení byly provedeny případná doporučení. |
cs |
dc.format |
59 s. |
cs |
dc.format.extent |
1090207 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2011 |
|
dc.subject |
motivace; motivace zákazníků; motivační nástroje firem; marketingový výzkum; dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
the motivation; the motivation of customers;
|
en |
dc.subject |
the motivation tools of the company; the marketing research; questionnaire examination
|
en |
dc.title |
Motivace zákazníků při nákupu produktů firmy Pavel Rychlík |
cs |
dc.title.alternative |
The motivation of customers in the buying products proces of the Pavel Rychlík's company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kynclová, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2006-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my bachelor work is the motivation and its influence on customers in the buying product proces and services of the Pavel Rychlík's company - inkeeper's trade. In the theoretical part I elaborated literary sources to the topic of motivation as the branche of science with focus on the customers, their needs, promotional dealing and reacting factors which impress the determination during budget plan and services. In the analytic part is the characteristic implements and competitive conduct. The main point in this part is the research design, its project is monitoring general satification of customers and subscriber of the company. This project is based on interview, where on the base of evaluation are some recommendations. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4140
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-13 |
|
utb.result.grade |
E |
|