Motivace zákazníků při nákupu produktů firmy Pavel Rychlík
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Motivace zákazníků při nákupu produktů firmy Pavel Rychlík |
Autor: |
Habiger, Petr
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Tématem bakalářské práce je Motivace a její vliv na zákazníky v procesu nakupová-ní produktů a služeb společnosti Pavel Rychlík - hostinská činnost. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny k tématu motivace, jako vědního oboru s orientací na zákazníka, jeho potřeby, stimulační jednání a působící faktory, které ovlivňují jeho rozhodování při nákupu zboží a služeb. V analytické části je provedena charakteristika podniku, analýza motivačních nástro-jů a konkurence. Hlavním bodem této části je výzkumný projekt, jehož úkolem je monitoring celkové spokojenosti současných zákazníků a odběratelů firmy. Tento projekt je založen na dotazníkovém šetření, kde na základě jeho vyhodnocení byly provedeny případná doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/489
|
Datum:
|
2006-05-19 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
4140
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet