Projekt rozšíření služeb Lékárny Slunce o věrnostní program

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt rozšíření služeb Lékárny Slunce o věrnostní program

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Bartíková, Markéta
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:50Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:50Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48440
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na tvorbu věrnostního programu pro lékárnu Slunce v Lékařském domě ve Zlíně. Pro zmapování současné situace byla získaná data zpracována pomocí STEP analýzy, 5F analýzy, McKinseyho modelu 7S, SWOT analýzy a benchmarkingu. Na základě zjištěných výsledků z analýz byl následně sestaven projekt tvorby věrnostního programu. Navržené řešení obsahuje finanční, časovou a rizikovou analýzu. Hlavním přínosem práce je zvýšení konkurenceschopnosti lékárny, zvýšení povědomí o lékárně a navýšení počtu zákazníků.
dc.format 114 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject věrnostní program cs
dc.subject věrnostní karta cs
dc.subject slevy cs
dc.subject zdravotnictví cs
dc.subject lékárna cs
dc.subject STEP analýza cs
dc.subject 5F analýza cs
dc.subject McKinseyho model 7S cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject loyalty programme en
dc.subject loyalty card en
dc.subject discount en
dc.subject healthcare en
dc.subject pharmacy en
dc.subject STEP analysis en
dc.subject 5F analysis en
dc.subject McKinsey 7S Model en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Benchmarking en
dc.title Projekt rozšíření služeb Lékárny Slunce o věrnostní program
dc.title.alternative Project of Extension of Services Pharmacy "Slunce" to Loyalty Program
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vašut, Karel
dc.date.accepted 2020-07-01
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on creating a loyalty programme of Slunce pharmacy located in Lékařský dům in Zlín city. STEP analysis, 5F analysis, McKinsey 7S Model, SWOT analysis and Benchmarking were used for analysing current situation of the pharmacy. According to data analysis a project of loyalty programme was created. Suggested solution includes financial, time and risk analysis. The main goal of the thesis is to increase the competitiveness of the pharmacy, to enhance an awareness about Slunce pharmacy and to increase the number of customers.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55088
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-05-20


Files in this item

Files Size Format View Description
bartíková_2020_dp.pdf 3.951Mb PDF View/Open None
bartíková_2020_op.pdf 337.6Kb PDF View/Open None
bartíková_2020_vp.docx 25.35Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account